Rabu, 26 Ogos 2009

KAWAN & SAHABAT




kawan & sahabat
perlu kew ade??
bnde nie akn dtg ble kte sng
ble susah,ade kew dye muncul?
jgn terlalu caye kt seseorg
coz kat blkg kte,kte tawu kew?
maybe dye ley wat kte ktwa mase sdey
n ade mse kte perlukn
adekh BERKEKALAN??
kte akan tgk stuasi nie

situasi pertama:
stiap tahun rakan or sahabat baik akn berubah
btol x??
dh byk aku tgk lah bnde nie jd
ble bosn,kte akn tukar
lumrah alam
bangga lah selalu dgn sahabat i2
ok??
hha
lawak sungguh

situasi kedua:
ble gadoh dgn shbt bek 2,
kte akn mengadu kt owg len
so x de gune kte cyekn owg nie..
talam bape muke pown aku xtawu..
owg slalu ckp
manusia sntiasa berubah
btol x??


ok,kte smbung blik crte...
kte jgn jd bodoh nk cayekn owg
aku dh byk dgr lah sahabat bek 2
kutuk ko blkg ko
ye,ko 2
ko!!!!!
manusia yg happy dgn sahabat
(name tidak disebut,kalo terase,xyh slahkn aku)
aku ulang blik yek
so bangga lah slalu dgn sahabat n kawan i2
1 jenaka lg..
haha

apew yg kte dpt ble kte mengadu kat sume owg
bak kate seseowg
mybe dpt tenang kn diri.
tenang kn diri??
or meminta simpati
supaya ko lbey dihargai n di beri perhatian
aku ulang
DIBERI PERHATIAN
i2 kew sbnrnye tujuannye??
supaya ko akan mmbuat owg len membnci owg yg ko x sukew 2
tujuan yg baik
aku respect ko
owg nek muak lah bnde2 mcm nie
truskn lah yek
1 kebanggaan kpd kamu
i know
lpz nie ko akan owg len bace post nie
aku dah knl ko lah
FAHAM SGT
mybe ko mng coz ko mmg byk penolong peribadi yg stia
a.k.a kuli free
sbb ramai yg syg ko
haha
sbb ko mmnta syg dr dyeowg
btol kew??
sapew yg mulekn dulu??

p/s-tiada kaitan dgn sesape pown...jgn terasa or apew pown..nie just luahan ati n tempat aku merepek..aku xprlu kn SAHABAT & KAWAN atas tujuan nie..ok??..susah kalo owg yg xpenah nk berubah..





diam-diam sudah..ade phm????



Tiada ulasan:

Catat Ulasan