Rabu, 23 November 2011

pompuan lobos

ade 1 cter yg pling menarik bg aku.
aku rase dye xpnh sdr..
serius,aku rase dye lah pompuan pling bodoh aku pnh jmupe
aku dah tolong dye smpai aku yg kne..
aku sggup ktepikan kawan kelaz lame aku
dmi nk tolng dye
tp ape dye blz??
just 1 point dye nk salahkan aku..
aku mnx kaple dgn dye..
aku rase mmg bodoh gak aku tanye dye yg nie
tp aku bkn nk kaple yg 2
just peneman dye..xlbey dr 2
sbb dye ckp dye sdey sgt n dye nk owg teman dye
tp ade 1 mlm,dye boleh tunjuk sgla msj perbualan aku n dye
sumpah aku xsgke..bygkan lah situasi nie.
lpz dye tawu sgle rahsia,rahsia yg bukan aku reka.
tp kenytaan..
mcm gunekan aku tuk kpntingan dye
n mase 2 lah aku kne tumbuk..
dpt sebijik sbb tolong ko..
tolong jd balaci spy ko..
then buat2 xbersalah lak..

pling bengang ley lak terserempak..
aku xksh lah dyeowg kapel blik..
xde kne mngene pown dgn aku
cume care nye mcm xbtol..masalah kite nie blum setel,
dye dah bahagia..aku paham btol masal pompuan sial nie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan