Jumaat, 11 September 2009

berbuka bersama

hari nie aku buke kat restoran myfren
alah,kat senai 2
huhu
msti xtawu kn
hahaha
sbb 2 aku gtwu
lpz abis 2syen yg aku rase sgt lame mase 2
aku nek van 2syen g senai
trun jek,aku ngan tua jln2 kat bazar
lijah dgn kwn nye lum smpai ag
lembap
kate kul 6
huh
aku apew lg,jln2 lah kat pekan senai yg agak mmbusan kn 2
smbil berbual pasal mamak yg goda aku
hish!!!gli rr!!!!!bweeeek
dah lah itam!!!
gli!!!!!!!!!

jam 6.40
klihatan jaja bersama rakan nye 2
dtg bersma kek danny
huhu
ade pencuci mulut nie
klihatan skunk stuasi yg agak happy skunk
huhu
sgt suke
tp.....

jam 6.48
klihatan motor yg dtungg 2 pemuda
dtg...
hmm
jaja xgtawu pown ade owg len
huh!!
adohai,nk buke pose pown xde selera dah
jaja n aku plan nk buke dgn kawan2 jek
bukn brsma tersyg
ni ialah mjlis berbuka puasa
bkn mjlis pelancaran kekasih bru
smua ade kekasih,tp xterlalu mnonjol
jaja pown satu,sggup tpu aku
aku tanye,'sape tu'
jaja jwb'KWN dye'
kwn?
tq coz tpu
tp xpew lah
jnji sume happy,aku xksh
n syukur gak
xde papew yg buruk jd smlm
alhamdulillah,syukur
sume blik slmt umah masg2

bebalik kpd crte asal
jam 7.oo
kerol n danny smpai
dgn muke x bersalah nye tpu aku
ckp dah smpai angsana
huhu
xpew2
ko knekn aku ea
huhu

lbey kurang jam 7.10
kteowg buke lah
haha
lauk aku plg byk
yelah,byr rm13
sukewatie aku lah nk mkn byk manew pown
huhu
siap nsi tmbg gitu
huhu
tua xabis2 minx holick dr aku
nnti2 lah tua ea
lpz raye aku blikan
ok??
kteowg smbut skali birthday danny
walopown birthday dye smlm
haha
smbut jelah


jam 7.30
kteowg bebual2 jek
kerol n danny xabis2 dgn asap
smpai png kpala aku hidu asap
xpew lah
ko tension kn
huhuuhu
phm2
then snap byk pic
huhu
but aku xde mood nk amik2 pic nie
nth xtawu npew
abaikan sudah
happy tgk dyeowg men comot2 kn mukew
hahaha
tua makin muda pakai krim kek
comel gler
hahhaha

lbey kurang jam 8.10
apew lg blik r
nsb bek smpai bustop,nmpk bus aku
hahah
nsb aku lah
nek jelah
then trjumpe lah syamil
jaja sbuk sgt nk no dye
aku dgn mukew xmalu,minx kn
huhu
apew2 lah ko jaja

jam 8.30
apew ag,menapak r smpai umah dgn kpala png
seram gler ley ark
dah lah jaoh,glap lak 2
huhu
pasrah sudah
tepat jam 9.00
smpai lah umah aku yg indah 2
huhu
blik2 jek,g dpur mam ubat png
tido
haha
tido mmpi kem tm segamat aku lak 2
xnk mcm indh lak
huhu
nsb bek mimpi ok
xtrgt bnde td
hmmm
nie je kowt aku nk ngarot

last thing:sowie lah aku blik g2 jek..xde mood r.n sowie kalo aku slh tulis kat sini..
tq for all FRIEND coz wat bnde nie
lpz nie wat ag jom
aku dgr nk wat kat ioi jumaat dpn
jaja,konfirm kn aw
apew yg pntg,ENJOY!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan