Isnin, 21 September 2009

edisi raya:raya kedua

today aku dah de kat kg belah ibu aku
kat felda cahaya baru,masai
huhu
nie lah tmpt plg best
ramai kawan2 aku kat sini
awek2 pown ramai gak
slalu gak lpak2 dgn dyeowg
huhuhu
alah,as member jek..xlbey pown
skunk umh nenek aku dah maju
dah ade astro..
mcm2 ada!!!
umah aku pown xde astro
dah maju tol kg nie
huhu

tgh arie grk tg langsat
umah mak sedara aku
kat sini,makan mmg sdp
arie nie,aku mkn udg galah
hahha
selera gler aku
tyap2 tahun kat sini msti mkn sdp
tp yg xbez nye taun nie,aku dah xdpt wet raye
huhu
yg aku geram nye!!!
abg aku ley lak dpt wet raye!!!
mntg2 aku tggi
nie mane adil!!!
aku mude ag k
nie xley jd nie...mane aku nk korek wet bln rye nie klo x dpt wet raye
aku kne berlkon jd bdk kcik nie
pakai bju jenama kikilala..
hahaha
nmpk mude sket
ok x??
hahah
dlm kul 5,aku blik smula kat umah nenek
arie nie,1 sen pown xdpt!!!!
xpew2
esok still ade ag
hahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan