Sabtu, 17 Oktober 2009

hari bersejarah

aku nk cter pasal aku hang out arie nie
huhuh
kali nie gler2 hang out coz last aku kuar sblum spm
giler ar
aku kuar umah tepat kul 10
aku pown bergerak dgn ex5 putih ku
gerak ke batu21 krn faris salim disana
tujuan dye disana kerana motor nye baru di repair
abis lah motor ko xlaju ag
hahahha
padan muke ko
then kami hospital kulai tuk mengambil malenk kesygn
rupa2 nye dye lum mandi ag
siot tol,
so kami mnuggu dye mandi n kami bergerk ke tman aman
tuk mgmbil owg kesyg kami k2
si zahin malu
kami bergerak dgn 3 biji motor ke taman u
tuk mengambil puan jarja
kami g kew u mall tuk mnjmput dye
then kami tanpa dirancang,kami beraya ke umah myra
bgus gak
kami pown blum makan
haha
makan free lah kami
then kami bergrk ke uman puan jarja
bertujuan tuk membri laluan kpd malenk tuk berak
selekeh!!!!!!!!!!!!!

slpz solat zuhur,kami begerak ke bndr petak
disana tbe2 faris salim lak ilang nth kemana
rupa2 nye dye melarikan diri ke kelapa sawit
siot ko faris
so kami bergerak kew danga city mall...
ingat kn nk men pool
xjd lak
then kami g ke danga street mall
tuk mndgr suara malenk yg sgt merdu
lagu plik2 jek dyeowg plih
aku n zahin mcm owg ngok jek kat situ
huhu
then kami bergerak ke bandar putra
dalam perjalnn ke sana,motor aku lak pancit
sakit atie tol
nsb bek ade mamat sudi tlg
bdk mane nth
baik gler
tq bro
pnt gler tolak motor 2
then lpz setelkan motor 2
kteowg gerak lah ke umah faris salim
lepak2 jap n then smyg
then lpk2 ag kat putras maju
hahahha
bez gler r
then kami bergerak ke u mall kmbali
tuk tgk wyg disana
malenk tgk prcuma
siot ko malenk
dalam kul 12,kami pown pulg..
kami antar malenk pulang dahulu
aku,zahin,faris salim n jarja tido di umah zahin
jarja ley lak tido kul 5stgh pg kerana madah on9 jek
uhuhu
aku dgn xsdr lagsung
esok nye pukul 8 aku pulang kerumah ku
so nie jek crte nye
ade yg trsirat kat sini
aku xnk crte byk2
so
daaaaaa


Tiada ulasan:

Catat Ulasan