Jumaat, 23 Oktober 2009

lepak2 kedai mamak

program hari nie
huhu
lepak2 di kdai mamak
hahhahah
bnde nie xrancang pown
bnde nie ade kat otak aku ble aku dlm van 2syen
pk2 malam 2 busan xtawu wat pew
then ajak lah anip n faris salim kuar malm
huhu
kul 8 anip amik aku kat umah coz motor aku xley kuar
smpai lah lpz spm
huhu
lpz spm,abis lah motor 2
smpai kl aku bawak
hahahhaa
dah lah,bebalik kpd crte
lpz amik aku,ktwog gerak umah faris
then g lah kdai mamak
bodoh punye mamak
aku order mee goreng basah
dye ley tanye aku blik
'ape bnde 2?'
aku trgelak2
kalo xtawu bnde 2,xyah lah bukak restoran bodoh
so trpakse makan mee goreng jek
xnk mcm kering lak
mcm makan pasir je
nsb bek perut tgh lapar
kalo kenyang,dah lame aku buang mee 2

then lpz lepak2 kat kdai 2
gerak lak umah amad
huhu
bebual lah smpai kul 11
dalam kul spuluh,adik amad blik dr 2syen
anip mule lah perangai gatal dye 2
ade dye nk kapel dgn dye
haha
lawak lah ko anip

dalam kul 11stgh,kteowg blik lah
byk bnde nk crte
tp biar jelah aku yg tawu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan