Isnin, 20 Julai 2009

apew yg aku nk!!!

aku nk kn family yg memahami
aku tawu lah yg aku nie pmlz,bodoh,n menyusahkn
aku xpnh rase ade family yg memahami
slme nie la aku kat dunie nie
aku just dgr ayat nie dr mulut dyeowg:
'ko nie hidup asyik mnyusahkn owh jek,xpnh nk bg ksngan'
(tp ble aku wat ssuatu,dyeowg xpnh nmpk)
'ko ingat aku ckp dgn tunggul pew!!!"
(tp ble aku kuar suara,dye ckp aku kuang ajar,kalo senyap ckp aku tunggul kayu')
'stkat 7a ko 2,xyh nk bangga sgt'
(sblm pmr dyeowg harap aku dpt 6a keatas..ble aku dah dpt,ayat atas nie yg kuar.)
'aku malu lah owg2 cter pasal mslh ko,mane aku nk ltk muke'
(tp parent aku yg mule2 cter kat sume owg ttg masalah aku..then nk salah kn aku coz malu nk jmpe mereka2)

ble tyme makan,sapew yg dye ajak???
adik aku yg dyeowg ajak walo pown dye dah mkn tuk skdr teman
aku yg blom mkn,xpnh nk ajak
ble dyeowg dh abis mkn,bawu dyeowg ajak mkn
aku bkn nk manje,tp just nk perhatian....

aku pling xskew kalo parent asyik mgukit slh2 aku yg lame
ble tgh2 bbual,tbe msuk hal2 salah aku yg lame
sapew yg tahan mcm 2
trtekan tawu x!!!!
tp salah adik beradik aku yg len,xpnh lak dyeowg ungkit

ble aku minx sesuatu,
dyeowg akan berpk dahulu
tp kalo owg len,
serta merta

aku cume nk perhatian parent jek!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan